מנורה עם זכוכית חלבית

מאז ומתמיד זכוכית הייתה לאחד מחומרים הגלם הפופולאריים בכל מה שקשור לעיצוב נורות וגופי תאורה. קיימים שני סוגים עיקריים של מנורות בהתייחס לחומר זה:

  1. מנורה עם זכוכית רגילה שקופה
  2. מנורה עם זכוכית חלבית מאט או חצי שקופה

בנוסף, יש גם מנורות זכוכית בכל מיני צבעים, אבל הן פחות פופולאריות בבתים, אלא יותר מתאימות לבתי עסק, חנויות, גלריות וכדומה. מכיון שמדובר בחומר גלם גמיש ואפשר להגיע איתה לכל צורה שרק רוצים, מנורות מהסוג הזה יכולות להתאים כמעט לכל סגנון עיצובי ולכל חלל.

לזכוכית יש כמה יתרונות עיקריים בהיבט של תאורה:

ראשית היא בעל שקיפות גבוהה ולכן פיזור האור מתקיים ב-360 מעלות. לכן, לרוב נבחר במנורות עם זכוכית כאשר אנחנו רוצים להשיג תאורה סביבתית מפוזרת ולא אור שהוא חד וממוקד כמו במשרד או במטבח למשל. בנוסף, קל מאוד לנקות ולתחזק מנורות מהסוג הזה.

מנורה עם זכוכית חלבית – רעיונות לחללים השונים בבית

ובכן, יש מגוון עצום של מנורות עם זכוכית חלבית, כך שבקלות תוכלו לבחור את המנורות השונות בהתאם לתקציב העומד ברשותכם, בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם ועל פי כמות האור הנדרש.

למשל, אהיל זכוכית חלבית תלוי יכול להתאים מעל פינת האוכל. גוף תאורה שכזה ייתן אור ממוקד וממורכז, כך שכל היושבים מסביב לשולחן ירגישו בנוח ויוכלו לשוחח אחד עם השני בנעימות.

לסלון למשל, ניתן להתאים גוף תאורה גדול עם מגוון של מנורות זכוכית חלביות בכל מיני צורות וגדלים, זה יכול להיות מושלם בעיקר בבתים בסגנון מודרני בהם מחפשים לתת דגש גיאומטרי או דו מימדי. לחדר השינה למשל, אנו רוצים לייצר אווירה רומנטית ורגועה, לכן אפשר לבחור באהיל מנורת זכוכית, חלבי גלוב אהילי שזה למעשה כמה מנורות חלביות עגולות המתחברות זה לצד זו, ממש כמו זר בלונים.

אם למשל בחרתם לעצב את חדר השינה שלכם בעיצוב וינטג‘ אותנטי, תוכלו לשלב מנורות קיר בשני צידה המיטה. מנורות אלה עשויות בשילוב של זכוכית ונחושת. לפעמים אפשר למצוא מנורות מאוד מיוחדות שעל גבי הזכוכית יש כל מיני עיטורים מיוחדים שהופכים את החלל ליוקרתי. לעומת זאת אם אתם מחפשים דרך להדגיש את החלל עם תאורה מיוחדת, יש מנורות תלייה מרוקאיות בעבודת יד עם פרחים, תבליטים ואיורים הנעשים על גבי הגוף בעבודת יד.

איך בוחרים את המנורות המתאימות?

ובכן, תהליך של עיצוב תאורה בבית הינו מורכב מהמון אלמנטים. מכיון וזה משהו שאנחנו עושים פעם אחת בחיים, שווה להתייעץ עם יועץ תאורה מקצועי שיסייע לנו בבחירה נכונה של גופי התאורה לכל חלל וחלל. בתהליך נלקחים בחשבון אלמנטים כמו הסגנון העיצובי של החלל, האווירה שאנחנו רוצים ליצור, כמות האור הטבעי והמלאכותי בחלל, הפעולות השונות שאנו מבצעים וכדומה.

רוצה לקבל הצעה לתאורה לבית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם