מדוע כדאי להשקיע במנורות בהזמנה אישית?

לתאורה בבית שלנו יש מגוון רחב של תפקידים ביניהם בניית התחושות והרושם אצל בני הבית והאורחים שלנו, יצירת אווירה, כמות האור שמתפזרת בכל חלל וחלל בהתאם לצרכים ולפעולות שאנו מבצעים בכל מקום, הדגשת העיצוב והסגנון אותו בחרנו עבור ביתנו ועוד. הפעם בחרנו להציג בפניכם את היתרונות שבבחירת מנורות בהזמנה אישית והתאמתם לביתכם או לבית העסק שלכם.

 

קצת רקע על עיצוב תאורה

כל מבנה בנוי בצורה שונה וזה בא לידי ביטוי במגוון רחב של מאפיינים כמו סוג המבנה: משרד, וילה בפרברי העיר, דירה קטנה במרכז תל אביב, בית צמוד קרקע בכפר או במושב, סטודיו לצילום או תכשיטנות, ועוד.

 

כל מבנה שכזה מאופיין בגודל אחר, בסגנון עיצובי שונה, ברהיטים ואביזרים העשויים מקשת רחבה של חומרי גלם ובכל חלל הצרכים של האנשים הנמצאים באותו מבנה הם שונים לגמרי. אם ניקח למשל לדוגמא מטבח של זוג פנסיונרים שהחליטו לעבור ללב ליבה של העיר ולעצב את המטבח שלהם מחדש ונשווה זאת למשפחה מרובת ילדים שבה אם המשפחה נמצאת שעות רבות במטבח, הצרכים הם שונים לגמרי מבחינת התאורה או מנורה למטבח שנבחר. דוגמא נוספת לצורך ההמחשה של הצרכים השונים מהתאורה היא למשל בית פרטי במושב שעוצב בסגנון כפרי עם שימוש בחומר העץ הגושני כאשר הסלון בגודל של 70 מטרים לעומת דירה במרכז תל אביב בגודל של 40 מטרים המעוצבת בסגנון הייטקיסטי מודרני עם קווים נקיים.

מנורה

 

בחירת מנורות בהזמנה אישית

היום ניתן לייצר ולהזמין אינספור דוגמאות של מנורות או יותר נכון גופי תאורה החל ממנורות תלויות תקרה המתחלקות לשני סוגים: נופלות וצמודות תקרה, דרך גופי תאורה שקועים ועד מנורות צמודות קיר. כל גוף תאורה יכול להיות עשוי ממגוון של חומרי גלם החל מעץ, דרך קרמיקה, זכוכית, מתכות לסוגיהן ואפילו שילוב של כמה חומרי גלם יחד.

 

היופי שבזה הוא שכך ניתן להתייחס לכל המאפיינים שתיארנו קודם לכן: גודל החלל, הצרכים של בני הבית מכל חלל, האווירה והסגנון העיצובי שאנו רוצים ליצור, כמות האור והדרך שבה הוא יפוזר בחלל ועוד…

 

בכל מקרה, אם אתם בתהליך של עיצוב והלבשת הבית ומבינים את החשיבות שבתאורה ובבחירת הגופים השונים, אנו ממליצים לכם להיעזר ביועץ תאורה מקצועי שיסייע לכם להתאים ולבחור גופי תאורה לכל חלל בהתאם לגודל שלו, לסגנון העיצובי, לאווירה שאתם רוצים ליצור, גובה התקרה ועוד שלל אלמנטים אליהם חשוב להתייחס בתהליך זה.

 

אולי מדובר בהשקעה לא מבוטלת של זמן, אנרגיה וכסף אבל בסופו של דבר, השקעה זו משתלמת לטווח הארוך ותחסוך לכם המון בעתיד הלא רחוק. לתאורה יש חשיבות רבה בביתנו בכל כך הרבה מובנים ולכן שווה להשקיע בתכנון שלה.

רוצה לקבל הצעה לתאורה לבית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם